Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

maandag 1 juni 2009

Award!

Deze award heb ik gekregen van Jolanda!
Vind het erg leuk dat ik hem gekregen heb, dank je wel Jolanda!!

The Friends award: These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prizes are cut, even more friendships are propagated. Please give more attention to these writers. Deliver this award to five bloggers who must choose eight more and include this cleverly-written text into the body of their award.
Ik mag deze award weer doorgeven en dat doe ik aan:
Dit omdat ik altijd erg leuke berichtjes van ze krijg en ze zelf ook erg mooie dingen maken!!
Dames, jullie hebben hem verdiend!!
Groetjes Ellen

3 opmerkingen:

Ilonka zei

Gefelicteerd hoor!! het is je gegund!

Groetjes Ilonka

*Ellen* zei

Hartelijk Gefeliciteerd met je award altijd leuk om te krijgen toch

Xan zei

Tjee lieve Ellen, nou jij hebt m zeker verdiend van harte gefeliciteerd! Ennuh ben wat verbaasd dat ie naar mij komt voel me helemaal een koning te rijk!
Dank je wel lieverd *bloos!

Related Posts with Thumbnails