Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

donderdag 4 februari 2010

Kaartje voor mijn vader

Vorige week werd mijn vader 65 en daar heb ik nog een kaartje voor gemaakt.
Het plaatje komt van het internet en is geprint op cardstock.
Het ticket heb ik zelf gemaakt en geprint op designpapier. Bedankt voor het kijken en tot gauw!!
Liefs Ellen

8 opmerkingen:

Unknown zei

Hoi Gaaf kaartje weer leuk met de ticket er bij.
gr,Lean.

Hetty zei

Wat een schitterend kaartje
daar zal hij zeker heel blij
mee zijn

gr hetty

nicole zei

gefeliciteerd met je vaders verjaardag, is voor jou toch ook een klein feestje.
Mooi kaartje geworden!!

groetjes Nicole

Scrappiness zei

Heel erg leuk Ellen! En mooi dat nostalgische plaatje erbij. Zou dan zomaar je vader kunnen zijn in nzijn jonge jaren :D :D

*Ellen* zei

wat een prachtige kaart en nog gefeliciteerd met je vader

bea zei

Gefeliciteerd met je vader`s 65 jaar en hij zal blij zijn met je mooie kaartje !
Leuk met het vintage plaatje erbij!

sam zei

nog van harte! en het is een erg mooi kaartje!

Tynke zei

Wat een leuk kaartje Ellen!!

Related Posts with Thumbnails