Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

donderdag 16 september 2010

Wijnblik

Ik heb weer helemaal de smaak te pakken!!
Ik was al eerder begonnen aan dit wijnblik, maar hij was nog steeds niet af.
Vandaag heb ik hem afgemaakt!!
Hij komt gewoon ter decoratie ergens te staan.
De roosjes heb ik zelfgemaakt met een bloemenpons en de blaadjes zijn bespoten met zilverkleurige glimmermist.
Ook de letters zijn bespoten met glimmermist, maar dan met blauw.
Details:
Gebruikte materialen:
Papier van Upsy Daisy Design 'Tweet'
Bolletjeslint
Jutelint
Stempel Vlinder Basic Grey
Bloemenpons
Takjespons
Plakparels
Chipboard letters
Glimmermist Silver Sugar
Glimmermist Moonlight

Bedankt voor het kijken en tot gauw!!
Liefs Ellen

8 opmerkingen:

Jetty zei

harstikke leuk.

Annelies zei

Heel leuk, dat blik! EN ik vind je bloemen echt prachtig!

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Ellen,mooi papier heb je gebruikt,leuke details.

Liefs Riet.

nicole zei

wauw, wat is ie mooi geworden!!
daar met je wel een mooi plekje voor vinden.
Die bloemen zijn ook heeeeeel mooooooiiii geworden.
groetjesssssssssssss

Kitty zei

Wauw, geweldig wat een leuk blik!

Scrapelle zei

super gaaf1

Boukje zei

Mooi blik, mooi dat groepje bloemen en het juteband!
Groetjes Boukje.

Chantal zei

Weer een pronkstukje erbij. Fijn dat je de smaak weer te pakken hebt, kunnen wij er ook weer van genieten....

Related Posts with Thumbnails