Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

dinsdag 15 maart 2011

Stair-step kaart

Afgelopen zondag heb ik voor het eerst een Stair-step kaart gemaakt, 
deze zag ik in de nieuwste Cards-Only met een beschrijving erbij...
Hij stond al wat langer op mijn lijstje om te maken, 
maar het kwam er steeds niet van.
Het label naast het stempeltje kan eruit en er kan 
dus nog wat opgeschreven worden eventueel.
Heb er nog geen bestemming voor, 
als ik weet waarvoor ik hem ga versturen, 
komt er op de onderste (bruine) rand nog een tekst.
Ook de binnenkant is gescrapt, zie hieronder...:)
Gebruikte materialen:
Papier van BoBunny Back to Backs
Kraft Cardstock
Bruin gaaslint
Bedel bel en sleutel
Pin
Bloemen Kruidvat
Brads Kars
Randpons
Grijze inkt
Plakparels
Tot de volgende keer maar weer!!
Liefs Ellen

13 opmerkingen:

Brendaxx zei

Jeetje wat een kunstwerk!! Heel mooi Ellen! En je hebt de smaak weer helemaal te pakken met het scrappen hè?
Groetjes,Brenda

Mieke zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Jacquelien zei

Wat prachtig! Vind het echt super dat je ook de binnenkant gedaan hebt. Heel mooi geheel geworden! Je bent weer lekker op dreef, mooi zo!

Mieke zei

Mijn vorige berichtje ging even iets niet goed hahahaha!.
Wilde even zeggen dat je een mooi kunstwerkje ervan gemaakt hebt. prachtig hoor.

Fijne dag nog.

XX Mieke

http://hethobbyhoekje-vanmieke.blogspot.com/

Tynke zei

Wat prachtig weer Ellen, alsof je nooit een dip hebt gehad!

Riet zei

Schitterend Ellen,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
Mooi papier gebruikt.

Liefs Riet.

Marjolijn van Elsberg zei

Heel erg mooi!

Claudia zei

Heel mooi geworden Ellen. Heb wat voor je op mijn blog staan.

Groetjes Claudia

Kirsten zei

ohhh Ellen je hebt jezelf weer overtroffen!!!!!
Geweldig mooi!

Boukje zei

Mooi kaartje! Leuk dat model, moet ook maar op mijn todo lijstje!
Groetjes Boukje.

Charlotte zei

Oh wat een onwijs gaaf kaartje Ellen!!!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel leuk kaartje, prachtig modelletje!
Groetjes van Jacqueline

Kitty zei

Wat een mooie kaart! Wel bewerkelijk denk ik...

Related Posts with Thumbnails