Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

vrijdag 22 juli 2011

50!

Vanmiddag even een kaartje gemaakt
voor een kennis die 50 word volgende week.
Had hem binnen een uurtje klaar, 
nogal uniek voor mij...hahaha...
Voor het eerst mijn embossing-
poeder gebruikt!!
 
Gebruikte materialen:
Papier van My Minds Eye Good Day Sunshine
Chipboard cijfers van Heidi Swapp
Bloemen E-line
Roosje
Organzalint
Papierlint
Randpons
Takjespons

Tot gauw!
Liefs Ellen

6 opmerkingen:

Oeneke zei

Mooie kaart geworden, leukspul hè, embossingpoeder.

redscrap zei

hij is erg mooi geworden ze zal er wel blij mee zijn groetjes mina

Kitty zei

Mooi kaartje!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een heel fleurig kaartje, prachtig!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een mooie kaart Ellen.

Liefs Riet.

bmartes zei

Wat een leuk en vrolijk kaartje!
Groetjes,
Arja

Related Posts with Thumbnails