Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

zaterdag 24 september 2011

Verjaardagskaart en 3 kleine kaartjes

Afgelopen week weer een kaartje gemaakt, 
gewoon voor de voorraad.
Er staat hb2u op, alleen is dat op de foto
heel moeilijk te zien...
De 2e foto is de binnenkant...

Hieronder nog 3 kleine kaartjes, voor op een cadeautje of iets dergelijks.
Het is van hetzelfde papier als het kaartje.

 
 
Gebruikte materialen:
Wit cardstock
Papier van Bo Bunny Vicky B Collection
Mini-alpha's van Kaisercraft
Letterstickers van Doodlebug Design Inc
Roosjes
Vlinderpons
Perlenpen creme
Tot gauw en fijn dat je weer even 
langskwam!!
Liefs Ellen

4 opmerkingen:

Oeneke zei

Mooie kaartjes heb je weer gemaakt Ellen. Leuke vrolijke papiertjes

José zei

Mooi zeg Ellen. Wat leuk dat je de binnenkant ook bewerkt. Ik hou daar heel erg van!
Groetjes, Jose

Jacqueline (Sjakkie) zei

Het zijn allemaal prachtige kaartjes Ellen, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Riet zei

Wat een prachtige kaartjes allemaal Ellen.

Liefs Riet.

Related Posts with Thumbnails