Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

zaterdag 31 december 2011

3 kerstkaarten

Het is alweer een hele poos geleden dat ik geblogd heb,
heb ondertussen ook niet zo heel veel gescrapt.
Maar de laatste weken toch een paar
kaartjes gemaakt...
We hadden besloten om dit jaar geen
kerstkaartjes te sturen, maar ben toch
begonnen met het maken ervan...
maar dan gewoon omdat ik het erg
leuk vind...die zijn dan maar voor volgend jaar...




Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...
Vind het zelf in elk geval weer erg leuk
om weer lekker aan het scrappen
te zijn!

Gebruikte materialen:
Kaartje 1
Papier Kruidvat
Stempelafdrukje
Zilverkleurige inkt
Bloemen
Houten sterretjes Xenos
Perlenpen Silver
Plaklint Kruidvat
Stempel Kruidvat

Kaartje 2
Papier Cart-us
Muziekpapier Marianne Design
Stempelafdrukje
Embossingpoeder (rond stempel-
afdrukje en vleugels)
Roosjes
Gekleurd touw

Kaartje 3
Papier Cart-us
Stempelafdrukje
Gaaslint
Plakparels
Roosjes

Leuk dat jullie weer langskwamen!
Fijne jaarwisseling allemaal
en tot gauw!

Liefs Ellen

2 opmerkingen:

Eefje Bouweriks zei

Leuke kaartjes, heb je er alvast een paar in voorraad.

Gr.
Eefje

jacqueline zei

Leuke kaarten alle 3 maar vind de eerste het mooist.
Je hebt er in ieder geval alweer wat klaar voor volgende kerst.

Related Posts with Thumbnails