Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

woensdag 21 maart 2012

Fotolijst

Laatst heb ik een fotolijst gekocht
bij de Action.
Deze heb ik helemaal ingesmeerd
met Gesso en daarna
een beetje bewerkt met grijze
inkt.
Daarna verschillende frames
gemaakt en met lint, bloemen
en embellies de lijst verder
versierd.
 
 
 
Gebruikte materialen:
Papier van Webster's Pages Hollywood Vogue
Kraftcardstock
Grijze inkt
Bloemenkant
Parelkant
Bloemen
Bolletjeslint
Plakparels
Jutekant
Pins

Ik ben benieuwd wat jullie
ervan vinden!
Liefs Ellen

5 opmerkingen:

Boukje zei

Mooi! Mooie zachte kleurtjes!
Groetjes Boukje.

Scrappiness zei

Gaaf geworden ELlen, en superleuke foto´s ook!

Els zei

Super wat is dit leuk.
Groetjes Els

Esther zei

Super mooi Ellen!
Dat heb je prachtig gedaan.

linda zei

Echt heel leuk geworden. Zag ze ook staan bij de action. In verschillende maten. Ben even door gelopen om te neuzen en ben het helemaal vergeten te kopen. Ze zijn erg leuk en je hebt het heel mooi gedaan.
Je maakt leuke dingen. ben volger van je geworden.

Groeten van Linda

Related Posts with Thumbnails