Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

donderdag 5 april 2012

Vintage kaartje

Ik heb vanmiddag ook nog
maar even een kaartje gemaakt.
Zag zoiets op Pinterest
en vond deze zo leuk, dat ik
hem maar gelift heb.... :D
 Het plaatje van het meisje
 en de tickets zijn geprint van internet.
 En de binnenkant: 
Gebruikte materialen:
Kraft Cardstock
Papier van Avec (Boek en Voordeel)
Muziekpapier van Marianne Design
Taartonderzettertjes
Vlinderpons
Takjespons McGill
Randpons Fiskars
Roosjes Marianne Design
Kant van Albelle
Plakparels
Grijze en blauwe inkt

Dat was het weer voor vandaag!
Liefs Ellen

9 opmerkingen:

Riet zei

Wat is dit een schitterende kaart Ellen.

Liefs Riet.

jacqueline zei

Wat een prachtige kaart geworden zeg, schitterend.

Groetjes Jacqueline.

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een prachtig kaartje Ellen, mooie kantjes!
Groetjes van Jacqueline

Els zei

Een prachtig mooi kaartje heb je gemnaakt. super leuk. Groetjes Els

Boukje zei

Mooi geworden, mooie kleurtjes!
Groetjes Boukje.

Oeneke zei

Mooi kaartje, echte vintage kleurtjes

carla zei

Je kaartje is ontzettend mooi Ellen.
Super leuk gedaan.
Groetjes,
Carla

Jetty zei

Die is zeker erg leuk!

Kitty zei

Heel mooi kaartje Ellen!

Related Posts with Thumbnails