Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

zondag 30 december 2012

2 kaartjes

Zo, na een heeeeele lange blogstilte hier weer eens
een berichtje van mij!!
Heb echt in geen maanden gescrapt, hebben in tussentijd een
zoontje gekregen en door nogal
wat moeilijkheden daaromheen had ik niet echt de
puf om te scrappen....
Maar mijn scrapmood is weer helemaal terug!
Deze 2 kaartjes had ik al een paar maanden terug
gemaakt, maar nog niet laten zien...
Dus bij deze:
 
 
 
Gebruikte materialen voor beide kaartjes:
Papier van de Action
Verschillende bloemen
Meeldraadjes
Perlenpen silver
Sneeuwvlok pons
Houten sterretjes
Zwart/wit twine

Zometeen mijn eerste lo'tje sinds anderhalf jaar!! :D
Fijn dat je even kwam kijken, laat rustig
een reactie achter, vind ik erg leuk om te lezen!
Liefs Ellen

4 opmerkingen:

Jetty zei

Ellen wat zijn ze leuk.

Ik vind het ook zo mooi dat jij je kaarten ook aan de binnenkant scrapt.

Wiebine zei

leuke kaarten heb je gemaakt Ellen en ook leuk dat je de binnenkant hebt bewerkt, (vergeet ik altijd)
groetjes,
Wiebine

Brendaxx zei

Oh die zijn superleuk Ellen! Wat heerlijk dat je weer helemaal in de scrapmood bent ;) Toen ik je kaartjes net bekeek dacht ik "Ja echt kaartjes van Ellen, want zij doet de binnenkant ook altijd zo leuk erbij". Die vergeet ik zelf altijd, terwijl het een kaartje wel net even áf maakt.Groetjes en scrapze!

Kitty zei

You're back! Fijn weer wat van je te zien Ellen, het zijn prachtige kaartjes!

Related Posts with Thumbnails