Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

woensdag 25 februari 2009

Stempelafdrukjesbox en nog wat kaartjes

Op dezelfde manier als ik een kaartenopbergmap heb gemaakt, heb ik nu ook een stempelafdrukjesbox gemaakt.
Ik heb de 'klep' eerst bewerkt met Gesso en toen dat droog was, helemaal bewerkt met een lichtgroen stempelkussen.
Het woord 'Stempelafdrukjes' zijn allemaal rub-on letters, ik had alleen geen groene 'K' meer, helaas, dus heb ik het maar zo gedaan...vind ik ook niet zo erg.
Hier nog een foto van de zijkant.






Hier nog een paar kaartjes:
Het eerste kaartje heb ik al een poosje geleden gemaakt, hij komt uit de Cards Only, waar hij in het zwart-wit stond.
Ik heb zelf (nog) geen zwart-wit papier, dus heb ik hem in kleur gemaakt.
Toevallig had ik precies hetzelfde stempelafdrukje als in de CO!
De zwarte randjes zijn gemaakt met een embossingpen.
Dit kaartje heb ik afgelopen weekend gemaakt,
Vind hem zelf wel heel fleurig geworden, vond het echt een beterschapskaartje lijken, dus dat heb ik er ook maar van gemaakt...
Vind zelf de strassteentjes erg leuk, die gebruik ik graag!!!
Hier heb ik ook maar een beterschapskaartje van gemaakt, vind nu achteraf zelf dat de titel wel in wat feller groen had gemogen, maar goed, het zat er al op...

4 opmerkingen:

Inge zei

El je kaartjes zijn erg leuk geworden!
Vooral die gekleurde die eigenlijk zwart/wit had moeten zijn, haha!
Ook je stempelafdrukjesopbergmap (leuk galgjewoord ;)) is erg leuk geworden!
Leuk spul he dat Gesso!

Judith zei

Het zijn echt leuke kaartjes geworden...

Anoniem zei

Zo jij bent lekker bezig geweest met een prachtig resultaat. Erg leuk hoor.

Groetjes Marjolijn.

Anoniem zei

wat heb je veel gemaakt zeg! Het ziet er allemaal even mooi uit!

Related Posts with Thumbnails