Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

zaterdag 21 mei 2011

Deurhanger

 Deze deurhanger heb ik een paar 
weken geleden gemaakt voor mijn moeder 
voor moederdag, maar nog niet laten zien.
Het is naar aanleiding van een workshop 
van Wendela, die kan je hier vinden.
Vond het ontzettend leuk om te doen, 
heb veel dingen gebruikt en gedaan die 
ik normaal niet zou doen, dus erg leuk!
Mijn moeder vond hem erg leuk! 
Wil er ook nog 1 voor onszelf maken...
 Gebruikte materialen:
Papier van Webster's Pages Your Life Beautifull
Ribbelpapier (uit beschuitrol....)
Bloem van Prima Marketing
Kant
Glimmermist Moonlight
Gesso
Letters van Kruidvat
Parels
Distressinkt
Dat was het weer even, tot gauw!
Liefs Ellen

11 opmerkingen:

Marielle zei

Wauw wat een prachtige hanger is het geworden zeg....hele mooie vintage look ook wel romantisch eht schitterend daar zal ze zeker blij mee zijn geweest
Liefs Marielle

Anita zei

Wow,das nog eens een mooie deurhanger.prachtig details.vond je moeder hem ook mooi.
Ik ga maar eens bij dat workshoppie kijken:-)

Groetjes anita

sam zei

ik ben hier ook al een tijd niet geweest! hoop mooie dingen heb je gemaakt! vind de lo hier onder ook erg gaaf!

Lida zei

Wooow wat een prachtig deur hanger
heb je gemaakt super!!!

groetjes Lida

Brendaxx zei

Ja hij is echt prachtig!! Staat ook nog op mijn to-do lijstje ;-)

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat een romantische hanger. Prachtig gemaakt!

nicole zei

wauw wat supergaaf!! erg leuk idee ook, ik kan me voorstellen dat je moeder er blij mee was :)
groetjesssss

angelica zei

gewoon weg prachtig zo lekker vintage dat is heel mijn ding , die gaat zeker een mooi plekje krijgen in je huisje

miriam zei

prachtige deurhanger heb je gemaakt

gr miriam

Riet zei

Wowww Ellen,wat heb je dit prachtig gemaakt.

Liefs Riet.

Jetty zei

hij is echt gaaf geworden Ellen. En ook je blog ziet er super uit!

Related Posts with Thumbnails