Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

zondag 29 mei 2011

Neverending card!

Het is al wel 2 jaar geleden dat ik een workshop heb 
gezien voor een Neverending Card of layout, 
en elke keer dacht ik: 
Die wil ik ook nog eens maken...
Maar steeds vergat ik het weer, 
totdat ik hem weer tegenkwam op een forum.

Ik heb op Youtube het filmpje opgezocht 
van Dawn met een tutorial. 
(Als je Dawn + Neverending
card intypt bij Youtube krijg je het filmpje, 
de link doet het niet...)
Het is een kaart die je steeds weer om 
kunt klappen en zo eigenlijk 4 kaarten in 1 hebt! 
Het klink heel ingewikkeld en ziet er ook zo uit, 
maar eigenlijk is het heel simpel...
Het filmpje is wel in het engels en met 
Inches, maar is goed te doen.

Ik heb hem nogal rustig gehouden, omdat ie door 
het papier al druk genoeg is en 
er ook niet zo heel veel ruimte is voor embellies...

Het zijn nogal wat foto's, veel plezier met kijken!!!

 
 
 Gebruikte materialen:
Papier van Basic Gray Majolaine
Wit cardstock
Parelkoord
Bloemen 
Bruine en blauwe distressinkt
Stempels Hertje van We R Memory Keepers
Spacers
Brads
Plaklint
Plakparels
Tekststempel Prima Marketing
Witte gelpen
Takjespons

Dit was het voor nu, ben snel weer terug
met een nieuw projectje, ben er al druk mee bezig!
Fijn dat je weer langskwam!

Liefs Ellen

18 opmerkingen:

Connie zei

hoi Ellen,
die kaart wil ik idd ook nog steeds eens maken. Hij is erg mooi geworden! Helemaal mijn kleuren met dat groen en blauw.

Ria zei

Wat een super "ingewikkelde"kaart heb je gemaakt, hij lijkt inderdaad heel erg moeilijk, maar als je het filmpje bekijkt valt het best mee ( denk ik )
je hebt hem echt heel erg mooi gemaakt !!

groetjes Ria S.

Oeneke zei

Ik had hem ook al eens gezien bij Dawn, maar nog nooit gemaakt. Deze is prachtig

Klaske zei

mooi! het lijkt best ingewikkeld, maar wel eentje die ook nog op mijn "die wil ik ook nog eens maken - lijstje" staat... je hebt er een hele mooie uitwerking van gemaakt!

Boukje zei

Mooi geworden, lijkt me inderdaad nog wel eens leuk om te doen. Mooie kleuren bij elkaar!
Groetjes Boukje.

Karin zei

Wat een leuk kaartje! Ziet er ingewikkeld uit, maar wel supergaaf!

Marjolijn van Elsberg zei

Erg mooi gedaan, en leuk om te maken he.

Brendaxx zei

Wauw Ellen!! Ontzettend mooie kaart!!Ziet er wel ingewikkeld uit,maar hij gaat gewoon op mijn to-do-lijstje. Moet lukken met het filmpje ;)
Groetjes!

miriam zei

Wat een mooie kaart dit model staat ook nog steeds op mijn to do lijstje

gr miriam

Kirsten zei

Die ziet er leuk uit,... komt op mijn TO-DO lijstje.

lieke zei

wauw mooi gedaan zeg!
echt erg gaaf.

groetjes Lieke

Jacqueline DH zei

Dit is een gave kaart! Ik heb bij de voorlaatste Magnoliadag bij P&P in Doorn er eentje gemaakt, met piratenmagnoliaatjes. Erg leuk, maar wel heel zwaar door alle laagjes papier....
Kom voor het eerst op je blog, ik ga nog eens verder neuzen!

gr. Jacqueline

sylvana zei

Ziet er geweldig uit

Lida zei

Wat een mooie bezonder kaartje
heb je gemaakt

groetjes Lida

Lenet zei

Leuk!.Deze staat bij mij ook nog steeds op mijn to do lijstje

Kitty zei

Oooo, geweldig! Ik heb er laatst een proefje van gemaakt met gewoon kopieerpapier. Het lastigst lijkt mij om er één geheel van te maken met al die verschillende vakjes. Dat is jou goed gelukt zeg!

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een prachtige kaartje Ellen, heel mooi papier ook.
Groetjes van Jacqueline

Jetty zei

staat ook nog bij mij op de "to do". Leuk!

Related Posts with Thumbnails