Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

maandag 16 maart 2009

Award!!

Van Raffa heb ik een award gekregen voor mijn blog!


Dank je wel Raffa! Ben er superblij mee!! Is mijn eerste award!

Ik mag op mijn beurt de award weer aan 5 anderen doorgeven:

Jo, Daniella, Marjon, Annemarie en Chantal.

Ik geniet van hun mooie creaties en krijg er weer erg veel nieuwe ideeën door!!

Gefeliciteerd met jullie award!!

1 opmerking:

Chantal zei

Wat lief, dank je wel.

Related Posts with Thumbnails