Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

woensdag 11 maart 2009

Online crop

Afgelopen maandagavond was er op Scrapfever een online crop georganiseerd, 1 iemand zoekt dan een sketch uit en iedereen gaat dan die layout maken, natuurlijk op zijn eigen manier...
Ik moest even zoeken naar foto's, maar toen ik ze bij elkaar had gezocht, wist ik eigenlijk ook meteen hoe ik het hebben wilde!
Alleen naar de titel moest ik nog even zoeken, maar die heb ik dan uiteindelijk ook weer gevonden...
Het was de eerste keer dat ik aan de online crop meedeed, maar vond het erg leuk om te doen!
Hier zijn nog wat detailfoto's van de layout.
De swirl van chipboard heb ik eerst bewerkt met een bruine stempelkussen en toen strassteentjes erop geplakt.
De titel is gemaakt van plakletters, ze komen uit de cardkit van februari.
Het lint dat door de hoeken is geregen is ook uit de cardkit. Heb ook een stukje door de gaatjes van het knoopje heen gedaan. Het was even een heel gepriegel, maar is toch gelukt!!
(Op de één of andere manier kunnen helaas niet alle foto's vergroot worden...ik heb geen idee hoe het kan, want heb alle foto's op dezelfde manier verkleind...sorry daarvoor dus!)

8 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wat mooi allemaal, je hebt weer je best gedaan meis.

groetjes Lilian

Anoniem zei

ga het gewoon nog eenkeer proberen... hij is erg leuk geworden el... en had hem natuurlijk al gezien... maar kan de bloem nu iets beter bekijken

Inge zei

Hij is erg leuk El
Je gaat lekker he!

Anoniem zei

Wat is die leuk geworden zeg. Leuk met dat lintje erdoorheen en die bloem. super hoor!

groetjes Marjolijn.

Anoniem zei

heel leuk ellen ....leuk dat lint in de hoeken ...wat een heerlijk grietje zeg!! je hebt weer je best gedaan
groetjes raffa

Anoniem zei

Wat een schattig kaartje El

En de dame er op is natuurlijk ook een scheetje...miss fotomodel!

Liefs Prinses

Mazina zei

Heel erg mooi!

groeten
Mazina

Anoniem zei

Mooi hoor El! ben trots op m'n meisies, de ene op de foto en de ander die dit gemaakt heeft!

Liefs mij

Related Posts with Thumbnails