Over mij

Mijn foto
Ik ben Ellen, 30 jaar, ben getrouwd met Jaco en we hebben een dochter van bijna 7 jaar, Lisanne en een zoon van bijna 1,5 jaar, Ruben. Ik werk bij Kruidvat in Hoogeveen met heel veel plezier. Mijn hobbies zijn: Scrappen (vind het alteren en uitgebreide dingen maken erg leuk!) lekker prutsen op mijn laptop en natuurlijk mijn blog lekker bijwerken! Veel plezier op mijn blog en zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat!!!

woensdag 11 maart 2009

Cropdag 7 maart 2009

Op 7 maart was het dan zo ver: de cropdag van Scrapfever in Blaricum!
Ik had me al een poosje geleden opgegeven hiervoor en had er dan ook enorm veel zin in!
Ik had de cardkit van februari besteld en heb daarmee 2 kaartjes gemaakt, die staan hieronder.
Ook heb ik het stempeltje van het vogeltje en de tekst 'Thank you' gekocht, lint, bloemetjes en nog veel meer!! De eerste foto is van een billendoekjesbox, die mochten we scrappen.
Met krimpiedinkie hebben we een magnoliastempeltje gemaakt, het was de eerste keer dat ik zoiets zag en vind het helemaal geweldig!!

Iedereen had wat te eten meegenomen en zijn eigen scrapspullen, en iedereen was dan ook lekker bezig met zijn eigen ding, de ene met een kaartje, de ander met een lootje...
Vond het een hele geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar!

6 opmerkingen:

Eefje Bouweriks zei

Het doosje is heel leuk geworden en de kaartjes ook, ik vind zelf het 1e kaartje heel erg lief en leuk

Groetjes

Eefje

Inge zei

Erg leuk geworden je doosje El!
De kaartjes had ik natuurlijk al gezien en zijn ook super leuk!

ScrapEnjoy zei

Je doosje is super geworden en ook je kaartje, lekker roze allemaal, jummy.

groetjes Lilian

Anoniem zei

ik had deze nog helemaal niet gezien!! wat een schatjes ...haha niet alleen gekletst dus !!
super!
groetjes raffa

Anoniem zei

Super Ellen

Leuk gedaan dat doosje....ok de kaartjes vind ik erg mooi!

Liefs Prinses

Anoniem zei

op de dag zelf ook al gezegt.. echt super leuke kaartjes :) xx Tamara

Related Posts with Thumbnails